شناسهٔ خبر: 49733502 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

امدادرسانی به بیش از ۷۴۰ نفر در ۲۰۴ حادثه در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال در مجموع ۲۰۴ حادثه طبیعی و انسانی به بیش از ۷۴۰ نفر امدادرسانی انجام شد.

صاحب‌خبر -

عزت‌الله ضربی در تشریح جزئیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان در نیمه نخست سال جاری اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی به ۱۳۶ فقره حوادث جاده‌ای، ۲۵ فقره حوادث کوهستان، ۲۰ مورد مراجعه حضوری، ۷ فقره حادثه شهری، ۶ فقره حادثه دریایی – ساحلی، ۴ فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، ۳ فقره سیل و آبگرفتگی، یک فقره حادثه طوفان، یک فقره حادثه شهری و یک فقره خدمات مناسبتی امدادرسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه نجاتگران استان در این مدت به ۷۴۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند، ادامه داد: در این حوادث ۳۸۸ نفر مصدوم شده بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این حوادث ۸۸ نفر از مصدومین توسط عوامل این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: ۱۸ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

ضربی همچنین افزود: ۱۰۴۴ نفر روز نیروی عملیاتی در قالب ۲۸۲ تیم عملیاتی و با بکارگیری ۳۲۲ دستگاه روز خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

وی در پایان گفت: نیروهای هلال احمر در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند./مهر

نظر شما