شناسهٔ خبر: 49731842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امدادرسانی هلال احمر استان اردبیل به 204 حادثه دیده در سال‌جاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 204 حادثه در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عزت الله ضربی از امدادررسانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به 204 حادثه دیده در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی به 136 فقره حوادث جاده ای، 25 فقره حوادث کوهستان، 20 مورد مراجعه حضوری، 7 فقره حادثه شهری، 6 فقره حادثه دریایی – ساحلی، 4 فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، 3 فقره سیل و آبگرفتگی، یک فقره حادثه طوفان، یک فقره حادثه شهری و یک فقره خدمات مناسبتی امدادرسانی کرده اند. 

وی با بیان اینکه نجاتگران استان در این مدت به 749 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند، افزود: در این حوادث 388 نفر مصدوم شده بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این حوادث 88 نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: 18 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: یک هزار و 44 نفر/روز نیروی عملیاتی در قالب 282 تیم عملیاتی و با بکارگیری 322 دستگاه/روز خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

ضربی در پایان گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری 112 ندای امداد تماس بگیرند.

 

نظر شما