شناسهٔ خبر: 49731808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منع تردد ادامه دارد

بازگشت مسافران پاییزی ۱۸۶دستگاه خودرو از مازندران

پلیس راه مازندران با ادامه اعمال ممنوعیت‌های تردد کرونایی ۲۴ساعت گذشته مسافران پاییزی ۱۸۶دستگاه خودرو را به مبدا برگشت داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سواکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ عبادی افزود: پیش بینی می شود از عصر امروز ترافیک پرحجم و سنگینی در مناطق ییلاقی آمل، قائمشهر ، ساری و چالوس باشیم .

او گفت:  شهروندان بومی هنگام تردد در این مناطق با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی استان برقرار است افزود: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

او گفت: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

سرهنگ عبادی افزود: در ۲۴ساعت گذشته ۲۷۳خودرو در مبادی ورودی استان مازندران جریمه شدند و ۱۸۶خودرو هم به مبدا برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از آغاز امسال تاکنون ۱۲۰هزار و ۵۱۶خودرو در مبادی ورودی استان مازندران جریمه کرونایی شدند و در این مدت ۸۰هزار و ۲۸خودرو هم به مبدا بازگشت داده شدند.

او به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد: از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظر شما