شناسهٔ خبر: 49731798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جهاد دانشگاهی بوشهر دو مرکز واکسیناسیون دیگر افتتاح کرد

مژده پاینده

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از افتتاح دو مرکز دیگر در شهرهای بوشهر و خورموج در جهت تسریع در روند واکسیناسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی احمدی زاده در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهر خورموج اظهار کرد: به دنبال تسریع در روند واکسیناسیون در سطح استان با همراهی و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی اقدامات خوبی در زمینه مقابله با شیوع کرونا در سطح استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی هفت مرکز واکسیناسیون به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی خواهد کرد، تصریح کرد: سومین مرکز واکسیناسیون را در منطقه تنگک شهر بوشهر با توجه به نبود مرکز واکسیناسیون در محلات جنوبی شهر و چهارمین مرکز را در شهر خورموج افتتاح کردیم.

احمدی زاده بیان کرد: مرکز واکسیناسیون تنگک ظرفیت روزانه تزریق ۸۰۰ دوز واکسن و مرکز واکسیناسیون شهر خورموج ظرفیت روزانه هزار دوز واکسن را دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مراکز همه روزه به صورت دو شیفت صبح از ساعت ۸  تا ۱۳ و بعدازظهر ساعت ۱۷ الی ۲۱ فعال و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

احمدی زاده گفت: جهاددانشگاهی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد در صورت نیاز با سرعت مراکز جدید را در شهرستان‌های دیگر افتتاح کند به‌طوری که ظرف چند روز آینده‌ مراکز جدید واکسیناسیون در شهرستان‌های کنگان، دشتستان و گناوه نیز راه اندازی خواهد شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان کرد: اگر چه در پیک پنجم تعداد مرگ و میرها ناشی از بیماری کرونا در سطح شهرستان و استان زیاد بود اما کادر درمان همچون دوران دفاع مقدس تمام تلاش‌های خود را به کار گرفتند و با روحیه‌ای جهادی به‌ یاری مردم آمدند.

غلامحسین کرمی ضمن ابراز امیدواری نسبت به ریشه‌کن شدن بیماری کرونا عنوان کرد: راه اندازی مرکز جدید واکسیناسیون شهر خورموج نقش موثری در تسریع روند واکسیناسیون خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما