شناسهٔ خبر: 49719979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت حمایت از گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در خوزستان

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حمایت از گروه‌های جهادی و ایثارگران نیازمند مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در نشست طرح حمایت از گروه‌های جهادی با اصلاح قانون اختیارات سازمان بسیج سازندگی با حضور جمعی از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در اهواز اظهار داشت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی مدت‌ها است در مناطق محروم استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند، اما بعضاً با مشکلاتی مواجه شده اند لذا نیازمند حمایت‌های بیشتری می‌باشند.

وی افزود: بخشی از حمایت‌ها از گروه‌های جهادی نیازمند تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی است که در این نشست مسائل و مشکلات به نمایندگان استان انتقال داده شد و امید است به زودی در این زمینه اقدام اساسی صورت گیرد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: استان خوزستان در دوران دفاع مقدس نسبت به سایر استان‌ها بیشترین آسیب را دید و بخشی از ایثارگران همچنان درگیر مشکلاتی هستند که در زمینه رفع این مشکلات نیز تصمیم‌هایی با همکاری نمایندگان مجلس گرفته شده و امید است به زودی اجرایی شوند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات خوزستان، موضوع تایید حضور در جبهه بسیاری از رزمندگان حاضر در جنگ تحمیلی است که به مصوبه مجلس نیاز دارد و در این زمینه نیز همکاری خوبی با نمایندگان آغاز شده است.

گروه‌های جهادی از سال‌های گذشته بخصوص پس از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در زمینه ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده، تعمیر وسایل سرمایشی و گرمایشی و همچنین سایر اقدامات جهادی و عمرانی در مناطق مختلف استان خوزستان حضور داشته و این خدمات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: حل مشکلات آبرسانی با کمک گروه‌های جهادی در خوزستان

همچنین طرح شهید سلیمانی از جمله طرح‌هایی است که گروه‌های جهادی به کمک کادر درمان در زمینه غربالگری و واکسیناسیون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دست اجرا دارند.

 

نظر شما