شناسهٔ خبر: 49719581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نیروهای مسلح بازوان توانمند نظام در برابر دشمنان

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده و اجازه عرض اندام به آن ها ندادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بازوان توانمند انقلاب و رهبری یاد کرد و گفت: آن ها چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده و اجازه عرض اندام به آن ها ندادند. آیت الله "مصطفی علما در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر حماسه و خاطره بود که حقانیت انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت و دشمنان این مرز و بوم پاسخی محکم و قاطع دریافت کردند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با تبعیت از امام راحل (ره) هشت سال تمام با همراهی ملت مقاوم کشور به نبرد با دشمنان پرداخته و در نهایت نیز آن ها را وادارا به شکست و تسلیم کردند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نیز در دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در میدان نبرد حضور یافتند و توانستند علی رغم محدودیت های فراوان درسی فراموش نشدنی به دشمنان بعثی دهند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه مهمترین کار امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تغییر فکر و نگرش بوده است، گفت: همین کار و تغییرات صورت گرفته باعث شده که دشمنان روی ما حساب دیگری بازکنند و ما را به عنوانت یک قدرت بزرگ قبول داشته باشند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی صدها حاج قاسم سلیمانی دارد که مراقب و مواظب انقلاب هستند و تا این حاج قاسم ها هستند دشمنان نمی توانند خدشه ای به انقلاب و نظام وارد کنند.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز مردم و جوانان این مرز و بوم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و وارد کردن سبک اسلام به زندگی خود به خاری در چشم دشمنان انقلاب تبدیل شده و ان ها را از دست یابی به اهدافشان محروم کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: یکی از وظایف مسئولان در حکومت و انقلاب اسلامی دادن امید به مردم است، آن هم نه امید بیهوده بلکه امید مبتنی بر واقعیت که بدانیم با تکیه بر دانش و توان خود می توانیم کشوری پویاتر و بهتر برای خود بسازیم.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده هر زمان به توانمندی خود متکی بوده ایم توانسته ایم کارهای خوبی انجام دهیم، گفت: امید بیهوده بستن به دشمنان تنها ما را از اهدافمان بازداشته و مانع پیشرفت و موفقیت هایمان می شود.

آیت الله علما در پایان خدمتگذاری به مردم را توفیقی بزرگ برای مسئولان دانست و گفت: همه ما باید تا جایی که امکان دارد به مردم خدمت کنیم چرا که ان ها شایسته بهترین خدمات هستند و در صحنه های مختلف به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پرداخته اند.

نظر شما