شناسهٔ خبر: 49718690 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خبر مهم برای مستاجران/ثبت‌نام جدید وام ودیعه مسکن +جزئیات

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، مهلت ثبت‌نام برای وام ودیعه مسکن امشب به پایان می‌رسد اما آخرین تصمیم درباره تمدید آن، شنبه در ستاد ملی کرونا اخذ می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، مهلت ثبت‌نام برای وام ودیعه مسکن امشب به پایان می‌رسد اما آخرین تصمیم درباره تمدید آن، شنبه در ستاد ملی کرونا اخذ می‌شود.

محمود احمدزاده افزود: پس از اعلام نهایی ستاد ملی کرونا، تاریخ دقیق آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا متقاضیانی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند از این فرصت برای دریافت وام ودیعه مسکن استفاده کنند.

وی گفت: بر اساس مصوبه قبلی ستاد ملی کرونا موعد مقرر برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور (پایان امشب) اعلام شده بود.

محمودزاده افزود: قبلا پیشنهادی برای تمدید این مهلت به ستاد کرونا ارسال کردیم که این پیشنهاد در کارگروه تخصصی ستاد بررسی شده و شنبه در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود:​ احتمال تمدید ثبت‌نام وام ودیعه مسکن توسط ستاد ملی کرونا با در نظر گرفتن همه ملاحظات وجود دارد.

وی درباره مهلت تمدید ثبت‌نام ودیعه مسکن تاکید کرد: تاریخ دقیق آن را بعد از اعلام رسمی ستاد اعلام می‌کنیم/خبرگزاری صدا و سیما

منقاضیان برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن باید به اینجا مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن باز هم تغییر می کند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آخرین تصمیم درباره تمدید مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن شنبه در ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمود محمودزاده افزود: پس از اعلام نهایی ستاد ملی کرونا، تاریخ دقیق آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد تا متقاضیانی که هنوز ثبت نام نکرده اند از این فرصت برای دریافت وام ودیعه مسکن استفاده کنند.

وی گفت: بر اساس مصوبه قبلی ستاد ملی کرونا موعد مقرر برای ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور (پایان امشب) اعلام شده بود.

محمودزاده افزود:، اما قبلاً پیشنهادی برای تمدید این مهلت به ستاد کرونا ارسال کردیم که این پیشنهاد در کارگروه تخصصی ستاد بررسی شده و شنبه در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: احتمال تمدید ثبت نام وام ودیعه مسکن توسط ستاد ملی کرونا با در نظر گرفتن همه ملاحظات وجود دارد.

وی درباره مهلت تمدید ثبت نام ودیعه مسکن تاکید کرد: تاریخ دقیق آن را بعد از اعلام رسمی ستاد اعلام می‌کنیم.

ثبت نام در سامانه اسکان و املاک تمدید نشد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مهلت ثبت نام در سامانه اسکان و املاک تا پایان مهرماه تعیین شده و یک ماه، زمان کافی برای ثبت نام است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمود محمود زاده افزود: اگر نیاز به تمدید باشد حتماً تقاضای تمدید را از مراجع ذیربط انجام خواهیم داد.

وی درباره ارسال پیامک به صاحبان مسکن برای ویرایش اطلاعات در سامانه اسکان و املاک نیز گفت: این پیامک‌ها بعد از ورود اطلاعات یا همان ثبت نام و صحت سنجی و ویرایش سیستمی، صورت می‌گیرد.

محمودزاده افزود: باید همه اطلاعات وارد سامانه شود تا بانک‌های اطلاعاتی، با تقاطع گیری اطلاعات، بتوانند نمونه اطلاعات نهایی را استخراج کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه اسکان و املاک به گونه‌ای طراحی شده که اگر کسی اطلاعات نادرست وارد کند به عنوان خانه خالی ارسال می‌شود و قرار نیست ویرایش مجدد انجام شود.

محمودزاده با اشاره به این که همه متقاضیان، خانوارهای شهری و روستایی، مالک و مستاجر باید به این سامانه مراجعه کنند افزود: سعی کردیم بیشتر اطلاعات مانند اطلاعات هویتی و مالکیتی، در سامانه وجود داشته باشد تا وقت کمتری برای ثبت اطلاعات صرف شود.

وی گفت: متقاضیان باید کمترین اطلاعات را وارد سامانه کنند و بیشتر به ویرایش اطلاعاتی، مانند ملکی که خرید و فروش شده، یا محل سکونت جا به جا شده است، بپردازند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، از همه خانوارها خواست قبل از ثبت نام، حتما قانون را که در سامانه اسکان و املاک آورده شده، مطالعه کنند.

نظر شما