شناسهٔ خبر: 49718465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سجادی: روند واگذاری ورزشگاه شیرودی به اداره‌کل ورزش تهران تسریع شود

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که اداره کل ورزش تهران برای در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) پیگیری‌ های لازم را مدنظر قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان گفت: با واگذاری این مجموعه ورزش در تهران رونق بیشتری پیدا می‌کند.

وی بیان کرد که برای سرمایه گذاری، نگهداری و تجهیز این ورزشگاه باید دقت بیشتری صورت گیرد تا شاهد رونق این مجموعه برای ورزش تهران باشیم.

 ورزشگاه شهید شیرودی یا امجدیه دارای چمن طبیعی است که پیست و سالن‌های متعددی دارد و در خیابان مفتح تهران واقع است. امجدیه تا پیش از ساخت ورزشگاه آزادی بزرگترین مجموعه ورزشی محسوب می‌شد.

این مجموعه سال ۱۳۱۷ به بهره‌برداری رسید، سه استخر سرپوشیده، یک استخر روباز مسابقات و ۲ زمین فوتبال، سالن تمرین و مسابقه کشتی، کاراته، بوکس و شمشیربازی دارد.

با ساخت ورزشگاه آزادی در غرب تهران، ورزشگاه شیرودی دیگر رونق خود را از دست داد، تا جایی که به دلیل برخی مسائل از جمله ترافیک و تردد (به دلیل جای داشتن در مرکز شهر) اجازه برگزاری بازی‌های مهم فوتبال در آن صادر نشد.

ورزشگاه شیرودی با سپری شدن مراحل قانونی از طریق دولت و هیات وزیران از مرداد ماه سال گذشته مورد تایید قرار گرفت و روند واگذازی اداری آن نیز از طریق وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز در حال انجام است.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در این بازدید به مشکلات و چارت سازمانی این اداره کل نسبت به سایر استانها اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی و جمعیت بالای تهران باید تغییراتی در چارت سازمانی آن صورت گیرد.

نصرالله پریچهره بیان کرد: باید اصلاحاتی در این ساختار صورت گیرد تا بتوان شاهد پیشرفت ورزشی در این استان باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین یکی از برنامه مهم این اداره کل احیای ماده ۲۷ (حضور سرمایه گذار بخش خصوصی برای تکمیل پرویه های عمرانی)، آسیب شناسی ماده ۸۸ و نرخ گذاری را برنامه ریزیه کرده ایم تا مشکلات رونق در ورزش تهران ایجاد شود.

در بازدید سرزده وزیر ورزش نیز، پرسنل برخی از مشکلات و پیشنهاد های خود را به وزیر ورزش اعلام کردند.

نظر شما