شناسهٔ خبر: 49718097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله شیراز:

هفته دفاع مقدس لوازم التحریر بین نیازمندان در شیراز توزیع می‌شود

علی محمد پشوتن

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز اعلام کرد که در بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اقدامات شاخصی توسط این ناحیه برنامه‌ریزی شده است که توزیع لوازم تحصیلی و بسته‌های معیشتی جزو این برنامه‌ها خواهد بود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار عباس بنایی چهارشنبه ۳۱ شهریور، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، به خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پیش‌بینی شده توسط این ناحیه برای هفته دفاع مقدس، توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر بین گروه‌ها و افراد نیازمند است.

او با یادآوری اینکه محدوده شمالغرب تحت پوشش این ناحیه از سپاه شیراز قرار دارد، گفت: افتتاح چهار کارگاه اشتغالزایی تولید عرقیات، میوه خشک، خیاطی و قالیبافی نیز در برنامه‌های این هفته پیش‌بینی شده است.

بنایی گفت: تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس توسط کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۲، یادواره شهدای دوکوهک، نقالی خیابانی روایتی از حماسه های دفاع مقدس، برپایی غرفه دفاع مقدس پارک کوهستانی شهرک گلستان و نمایشگاه حجاب و عفاف، پیاده روی و کوه پیمایی در منطقه پارک دراک هم جزو برنامه‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم شمالغرب شیراز نیز در این هفته به جد دنبال می‌شود، گفت: توزیع  ۲۵۰بسته معیشتی در اولین روز هفته دفاع مقدس توسط کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو بین نیازمندان و خانواده های دانش آموز نیازمند، ویزیت رایگان در جوادیه برخی برنامه های هفته دفاع مقدس بوده است.

بنایی گفت: یادواره ۳۲شهید منطقه جوادیه به همت حوزه بسیج حضرت ابوالفضل العباس(ع)، معرفی الگوهای برتر دفاع مقدس توسط فضای مجازی ناحیه، مراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه و نشست خاطره گویی دفاع مقدس برای کارکنان ناحیه توسط روابط عمومی سپاه محمدرسول‌الله(ص) در هفته دفاع مقدس انجام می شود. 

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در موضوعات اجتماعی از جمله اعتیاد در ۴ منطقه شمالغرب این کلانشهر با همکاری افراد تاثیرگذار هر محله، اقداماتی اجرایی شده است که در قالب اردوهای هفتگی نونهالان و نوجوانان در این هفته دنبال می شود.

بنایی با یادآوری رشادت‌های خلق شده و ماندگار دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس، با ایثار و از خودگذشتگی امنیت و آرامش جامعه امروز را رقم زدند و در شرایط کنونی مسئولان برای ادامه مسیری که شهدا و ایثارگران آن را ترسیم کردند، باید گره گشای مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام

نظر شما