شناسهٔ خبر: 49717759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد خبر داد؛

آغاز اولین طرح تحقیق و تفحص در شورای ششم شهر مشهد

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد گفت: اولین طرح تحقیق و تفحص در شورای ششم شهر مشهد از سوی کمیسیون حقوقی، نظارت، املاک و قرار داد‌ها آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،هاشم دائمی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد گفت: در طرح تفحص املاک تمامی املاک واگذار شده و هبه شده به افراد حقیقی و حقوقی مورد تحقیق و تفحص شورای اسلامی شهر مشهد و کمیسیون تخصصی حقوقی قرار خواهد گرفت.

او افزود: از طرفی همه قرارداد‌های منعقد شده طی دوسال اخیر که مبلغ آن بالای ۱۰ میلیارد تومان است  نیز مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت بر املاک و قرارداد‌های شورای شهر ادامه داد: با توجه به اینکه حجم فزاینده‌ای از قرارداد‌های منعقده در قالب ترک تشریفات در سال پایانی شورای پنجم منعقد شده  است ضرورت این طرح برای تحقیق و تفحص احساس شد.

دائمی هدف از این طرح را روشن شدن ابهامات؛ گزارش به مردم و شفافیت مالی در قرارداد‌ها و املاک و هرآنچه در شهرداری اتفاق افتاده و در آینده اتفاق خواهد افتاد عنوان و بیان کرد:به زودی گزارش‌های جدیدی در طرح تحقیق و تفحص در حوزه املاک و قرارداد‌ها به سمع و نظر مردم شریف مشهد از سوی کمیسیون حقوقی و نظارت بر املاک و قرارداد‌های شورای شهر ششم خواهد رسید.

انتهای پیام//ف. غ

نظر شما