شناسهٔ خبر: 49717210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

یک ایرانی کاندیدای ریاست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری شد

صاحب‌خبر -

در هفته‌های گذشته اساسنامه جدید فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در حالی به تصویب رسید که اصلاحات مدنظر IOC در آن لحاظ شد تا مجوز برگزاری انتخابات از سوی کمیته بین‌المللی المپیک صادر شود.

کنگره انتخاباتی IWF قرار است طی دو روز 20 و 21 دسامبر در تاشکند ازبکستان برگزار شود. ازبکستان همچنین طی روزهای 7 تا 17 دسامبر نیز میزبان مسابقات جهانی بزرگسالان خواهد بود.

سال گذشته که ثبت‌نام از کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به عمل آمد، 4 ایرانی در بخش های مختلف کاندیدا شدند.

زمان ثبت‌نام مجدد از کاندیدا به پایان رسید و این بار نیز ایران در چندین بخش نامزد حضور در انتخابات شد. شرایط ثبت‌نام البته تغییراتی نسبت به گذشته داشته و اطلاعات تکمیلی‌تر همراه با تاییدیه برای ثبت‌نام الزامی شده بود.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران که در بازی‌های المپیک 2020 توکیو عضو هیئت ژوری بود، بار دیگر در بخش‌های ریاست، دبیرکل، عضو هیئت رئیسه و هیئت اجرایی ثبت‌نام کرد.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون در بخش کمیته آموزش و مربیان، داود باقری نایب رئیس فدراسیون در بخش کمیته پزشکی و سیدعلیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان در کمیته فنی کاندیدا شده اند.

نظر شما