شناسهٔ خبر: 49717161 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ثبت نام سایپا ۱۴۰۰ + قیمت محصولات سایپا و لینک ثبت نام پیش فروش بدون محدودیت و قرعه کشی

سایپا، پیش فروش خودرو در شهریور ۱۴۰۰ را آغاز کرد. در این طرح جدید، محصولات سایپا شامل انواع نیسان و پادرا بدون هیچ محدودیتی عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، بر اساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش جدید این گروه اعلام شد.

ثبت نام سایپا

متقاضیان می‌توانند از متقاضیان محترم می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به طور مستقیم نسبت به ثبت‌نام خودرو تا پایان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

محصولات سایپا در پیش فروش

بر اساس بخشنامه گروه خودروسازی سایپا سه محصول سایپا (زامیاد) نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال، پادرا پلاس در طرح فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده هفته چهارم بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.

قیمت پیش فروش محصولات سایپا

در آخرین پیش فروش سایپا محصولات با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند:

  • نیسان تک‌سوز آپشنال با پیش‌پرداخت علی‌الحساب صد و شش میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان
  • نیسان دوگانه‌سوز آپشنال با پیش‌پرداخت علی‌الحساب صد و پانزده میلیون تومان
  • پادرا پلاس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب صد و سی و سه میلیون تومان
نام خودرو مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت (ریال) موعد تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال ۱/۰۶۲/۵۰۰/۰۰۰ بهمن ۱۴۰۰
نیسان دوگانه‌سوز آپشنال ۱/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ بهمن ۱۴۰۰
پادرا پلاس ۱/۳۳۰/۰۰۰/۰۰۰ بهمن ۱۴۰۰

سایت سایپا

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

ثبت نام سایپا ۱۴۰۰ + قیمت محصولات سایپا و لینک ثبت نام پیش فروش بدون محدودیت و قرعه کشی

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

  • فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.
  • در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
  • در روش پیش فروش، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی‌الحساب پرداخت گردیده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

  • در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
  • یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه به صورت پیش‌فرض و “پیشنهادی” انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد، می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید.
  • هر گونه محدودیت‌های لازم جهت ثبت نام، در سیستم فروش اعمال شده است.
  • به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات اعلام شده، شرایط فروش غیر فعال خواهد شد.
  • با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه‌های ۱۸۴۳۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ و ۱۸۶۶۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
  • با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:

۱- چنانچه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.
۲- در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

الف) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.
ب) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد. در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما