شناسهٔ خبر: 49717008 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی در سی و یکم شهریورماه؛

گران شدن شهریه مدارس دولتی و کمبود واکسن ایرانی کرونا

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۳۱ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه ShahrvandYJC@ پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سی و یکم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

سلام خسته نباشید لطفاً پیگیری کنید که چرا در مراکز واکسیناسیون واکسن ایرانی موجود نیست.

با درود و احترام اینجانب پزشک عمومی و داوطلب آزمون دستیاری دوره ۴۸ هستم؛ تقاضا دارم به وضعیت سخت رزیدنت‌ها در ایران که از معضلات ریشه‌ای و قابل اصلاح نظام آموزش و درمان پزشکی است بپردازید. سپاس

سلام هرجایی که می‌روم برای واکسن ظرفیت واکسیناسیون تکمیل است لطفا پیگیری کنید.

من کرج محمد شهر زندگی می‌کنم دیروز قیمت گوشت گوساله کیلویی۱۸۰ هزار تومان است و با قیمت اش با شهر قم که اقوامم زندگی می‌کنند فرق داشت و کرج گران‌تر بود. لطفا پیگیری شود.

من کرج محمد شهر زندگی می‌کنم دیروز قیمت گوشت گوساله کیلویی ۱۸۰ هزار تومان است و با قیمت اش با شهر قم که اقوامم زندگی می‌کنند فرق داشت و کرج گران‌تر بود. لطفا پیگیری شود.

سلام وقت بخیر. یه گزارش در مورد مدرسه دولتی دخترانه‌ای در منطقه یوسف آباد تهیه کنید. با توجه به شرایط و همچنین نوع دولتی بودن مدرسه سال گذشته مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه بدون هیچ دلیلی از همه دریافت کرده و امسال هم مبلغ ۳ میلیون درخواست کردند. هم چنین امروز مبلغ ۲۰۰ هزارتومان بابت بیمه و هزینه‌های نامعلوم دریافت کردند. لطفا پیگیری شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما