شناسهٔ خبر: 49716139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

سرمایه‌ گذاری ۳۰۰ میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است

سرمربی تراکتور گفت: اگر هواداران ما فکر می‌کنند صنایع مس ضمن سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیاردی در تراکتور قصد حفظ تیم در تبریز را نیز دارد، سخت در اشتباه هستند؛ هواداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی کنند که این امکان وجود ندارد و مردم ما هم این اجازه را نمی‌دهند و یا پای تیم بمانند و حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فیروز کریمی در خصوص آخرین شرایط تیم تراکتور گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های هواداران، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است که به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان‌ که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات‌ بسته شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، موضوع را پیگیری کردیم و  مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان‌ به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد و متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن رخ افتاد. 

وی خاطرنشان کرد: با تلاشی که مالک و هیات مدیره‌ی باشگاه انجام دادند، بخشی از مشکلات باشگاه رفع شد و قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور در طول هفته جاری باز شود.

کریمی در خصوص فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: ما به صورت قاطع و کامل نتوانستیم در نقل و انتقالات شرکت کنیم، اما با نفراتی که در بازار نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد حضور داشتند،  صحبت کردیم آنها نیز به دلیل احترامی که به تراکتور و هواداران داشتند، پیشنهاد ما را قبول کرده و در تمرینات حاضر شدند.

وی اضافه کرد: سعی کردیم از بین نفراتی که می‌توانستیم جذب کنیم، بهترین‌ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات، تمرینات را آغاز کنیم و امیدواریم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکنان را هم ثبت کرده و بازیکنان تاثیرگذار جدید به خدمت بگیریم.

وی تاکید کرد: هیچ اداره، سازمان و نهادی توان هزینه‌ی آنچنانی برای تراکتور را ندارد کند  و اگر سازمانی بیرون از استان به دنبال خرید امتیاز باشگاه است، به دلیل عشق و علاقه به تراکتور نیست و اگر صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به دلیل نوع سرمایه گذاری این مجموعه، به دنبال چنین مسائلی است.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: هیچ نهادی برای تراکتور ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه نمی‌کند و اگر هرکس اسپانسری پیدا کند که نه تنها ۳۰۰ میلیارد نه، بلکه ۱۰۰ میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه دیدار مقابل پرسپولیس دست او را می‌بوسم. هر کس با هر جایگاهی چنین وعده‌ای می‌دهد، به دنبال عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست. 

به نقل از رسانه رسمی تراکتور، وی در خصوص اقدامات مالک تراکتور نیز گفت: امروز از دل سرزمین آذربایجان، یک ترک غیور پیدا شده، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می‌کند و وظیفه ما  این است که دل او را نشکنیم؛ آیا چند نفر از این افراد می‌توانیم پیدا کنیم که می‌توانند برای تراکتور هزینه کنند با شعار، دردی دوا نمی‌شود و یک ریال از کنار آن خارج نمی‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما