شناسهٔ خبر: 49716117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیری برای دریافت ویزاهای درخواست شدۀ موکب‌ها ادامه دارد

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: پیگیری‌ها برای دریافت تمام ویزاهای درخواست شدهٔ موکب‌ها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین ضمن رد هرگونه کاهش قطعی سهمیهٔ موکب‌های اعزامی در قزوین گفت: پیگیری‌ها برای دریافت تمام ویزاهای درخواست شدهٔ موکب‌ها ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ستاد عتبات عالیات استان قزوین پیگیری‌های لازم را برای دریافت ویزا و مجوز موکب‌ها انجام می‌دهد.

طاهرخانی با بیان این‌که حدود 594 پاسپورت از سوی ستاد عتبات عالیات به تهران ارسال شده بود، عنوان کرد: تا به این لحظه حدود 421 ویزا دریافت و به موکب‌ها تحویل داده شده است.

این مسؤول با بیان این‌که بیش از 70 درصد ویزاهای درخواستی موکب‌ها در قزوین دریافت شده است، عنوان کرد: پیگیری‌های لازم برای صدور 200 ویزای باقی‌مانده ادامه دارد و با توجه به مساعدت و قول‌های داده شده از سوی مسؤولین وزارت کشور و هم‌چنین ستاد عتبات، در تلاش هستیم تا ویزای افراد باقی‌مانده را نیز دریافت کنیم.

وی با بیان این‌که ستاد عتبات عالیات متولی اصلی دریافت ویزا و مجوز اعزام موکب‌ها به سفر اربعین است، تصریح کرد: نمایندهٔ ستاد قزوین در یک هفتهٔ اخیر در تهران مستقر شده و از نزدیک و به‌صورت میدانی پیگیری لازم را برای دریافت روادید موکب‌ها انجام می‌دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در پایان یادآور شد: از سهمیهٔ سراسری ستاد بازسازی عتبات عالیات تعداد 3 هزار نفر کاهش پیدا کرده و در تلاش هستیم تا کمترین میزان کاهش مربوط به استان قزوین باشد.

انتهای پیام/

نظر شما