شناسهٔ خبر: 49715971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

تداوم فرهنگ دفاع مقدس تضمینی برای بقای انقلاب است

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دفاع مقدس یک جریان و تاریخ پایدار بوده که نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه تضمینی برای بقای انقلاب اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران روز چهارشنبه در همایش پاسداشت نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس بین جوانان اظهار داشت: با هم گرایی و هم افزایی تمام مسوولان این منطقه می توانیم برای مایوس شدن دشمنان فرهنگ دفاع مقدس را تقویت و ترویج دهیم که تحقق یافتن این مهم نیاز به تلاش و فعالیت مضاعف دارد.

وی افزود: دفاع مقدس یک مقطع تاریخی صرف نیست بلکه یک جریان و تاریخی است که همچنان ادامه داشته و باید این فرهنگ برخواسته از دفاع مقدس را برای تضمین انقلاب ادامه دهیم.

آهنگران اضافه کرد: آن چیزی که ثبات ما را در مدیریت‌ها توجیه پذیر می‌کند التزام به این فرهنگ است و هرگونه بی توجهی و کم کاری در رابطه با ادامه آن قابلیت توجیه نداشته و صلاحیت افراد از آن‌ها سلب می‌شود.

وی با اشاره به مباحث عنوان شده در جلسه شورای تامین کیش یادآور شد: نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی، قضایی، اجرایی جزیره، امنیت را در یک کلمه به رسمیت نمی‌شناسند و به دنبال امنیت پایدار در تمامی عرصه هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آهنگران افزود: علت درخشش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان سایر شهدا این بود که وی پس از بازگشت از جنگ به فعالیت و تلاش خود ادامه داد.

وی اضافه کرد: با فراهم شدن شرایط فعالیت در حوزه های مختلف جزیره کیش می توانیم با محدودیت‎ های کمتری، فعالیت‌های خود را بهتر و فراتر از گذشته انجام دهیم.

در این مراسم از ایثارگران، جانبازان، خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و سربازان نمونه با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند؛ برگزاری ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفت ه دفاع مقدس در این جزیره برنامه ریزی شده است.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

نظر شما