شناسهٔ خبر: 49715088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بزرگترین مرکز واکسیناسیون شیراز در حرم شاهچراغ (ع) راه‌اندازی شد

شیراز- ایرنا- بزرگترین مرکز واکسیناسیون شیراز چهارشنبه در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور استاندار فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع) راه‌اندازی و افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در این آیین با اشاره به اینکه این مرکز، بزرگترین مرکز واکسیناسیون در شیراز است، گفت: تاکنون بیش از ۵۵ مرکز واکسیناسیون در استان راه‌اندازی شده که از این تعداد ۱۸ مرکز در شهر شیراز قرار دارد و سه مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.
وی افزود: تاکنون بیش از ۵۵ مرکز واکسیناسیون در استان راه‌اندازی شده که از این تعداد ۱۸ مرکز در شهر شیراز قرار دارد و سه مرکز به شکل شبانه‌روزی فعالیت دارند.
او اظهار داشت: تاکنون افزون بر سه میلیون دُز واکسن در استان تزریق شده که از این میزان، ۲ میلیون دُز شامل مرحله اول ترزیق بوده است.
استاندار فارس اضافه کرد:تاکنون ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان دریافت واکسن نیز جهت تزریق مراجعه نکرده‌اند.
وی ابراز امیدواری کرد که تمام افراد مشمول دریافت واکسن به سرعت برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
رحیمی، بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی نیز تاکید کرد.
استاندار فارس، ضمن تقدیر از اقدام مجموعه سپاه و بسیج در راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون شاهچراغ (ع) افزود: در این مرکز امکان تزریق افزون بر ۲۴ هزار دُز واکسن در شبانه روز وجود دارد و طی روزهای آتی تزریق واکسن به دانش آموزان نیز آغاز خواهد شد.
رحیمی افزود: تاکنون همکاری و همدلی مناسبی در میان دستگاه‌های مختلف امنیتی، اجرایی و فرهنگی استان برای مقابله با کرونا وجود داشته و اقدامات پیشگیرانه موثری در جهت کاهش میزان ابتلا انجام گرفته است.

نظر شما