شناسهٔ خبر: 49715024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دریادار ایرانی: بعد از حرکت ناوگروه ۷۵ ‌دشمن به‌شدت هراسناک بود/ با پایان مأموریت ‌دشمنان سردرگم شدند

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما با قوانین بین‌المللی به‌درستی آشنایی داریم و آن را به‌درستی رعایت می‌کنیم و با تسلط کامل به آن، مأموریت ناوگروه ۷۵ نداجا را به پایان رساندیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته پرافتخار دفاع مقدس و تقارن این ایام با  اربعین سرور و سالار شهیدان(ع) اظهار داشت: اگر این پشتوانه مردمی و پدر و مادرانی که چنین جوانانی را پرورش دادند و به عرصه‌های رزم و جهاد فرستادند، نبودند، امروز شاهد این اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم نبودیم.

وی افزود: امروز مفتخریم در کشتی‌ای که هدایتگر و هدایت‌کننده‌اش رهبر فرزانه، فرمانده مقتدر و دشمن‌شکن و شخصیتی باتقوا است، سوار هستیم و سربازی در رکاب امام زمان(عج) تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان افتخار همه ماست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به انجام مأموریت ناوگروه 75 بیان کرد: زمانی که ناوهای ما از دماغه امید نیک گذشتند دشمن تحرکات ما را زیر نظر داشت و به‌شدت هراسناک بود و همرزمان من به‌گونه‌ای مأموریت خودشان را به پایان رساندند که دشمن را سردرگم کرده بودند.

وی افزود: ما با قوانین بین‌المللی به‌درستی آشنایی داریم و آن را به‌درستی رعایت می‌کنیم و با تسلط کامل مأموریت را به پایان رساندیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های بی‌دریغ امیر دریاداردوم جعفر تذکر در مدت فرماندهی در منطقه یکم امامت با اهدای لوح یادبود قدردانی شد و لوح انتصاب امیر دریاداردوم رضا قربانی به‌عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا اهدا شد.

انتهای پیام/ش+

نظر شما