شناسهٔ خبر: 49712806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دولتمردان وعده های قابل اجرا و واقعی به ملت بدهند

کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: باید دولتمردان به ملت امید بدهند، امیدی که قابل عمل و اجرا باشد زیرا همین امیدهاست که اقتدار هرچه بیشتر این انقلاب را مهیا خواهد ساخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام سراسر خاطره و حماسه آفرینی بود. در این دوران بسیاری از حقانیت انقلاب اسلامی به تمام جهانیان ثابت شد و دشمنان این مرز و بوم شکست مذبوحانه ای نصیبشان گردید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیروی و تبعیت رزمندگان اسلام از امام راحل در دوران دفاع مقدس، گفت: با وجود محدودیت های بسیار زیاد تسلیحاتی ایران اسلامی بازهم نیروهای مسلح این مرزو بوم دلیرانه 8 سال در مقابل دشمنان تا دندان مسلح قرار گرفتند و برای همیشه تاریخ آفرین شدند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی آرمان ها و اهداف ملت ایران متحول و معنوی گشت و همین عامل باعث شده است که دشمنان نگاه دیگری به این ملت و نظام داشته باشند و به قدرت و اقتدار آن رسما اعتراف کنند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بعد از شهادت ناجمردانه سردار سلیمانی توسط ارتش تروریستی آمریکا، امروز شاهد تولد هزاران حاج قاسم سلیمانی دیگر در کشور هستیم که بی شک این حاج قاسم سلیمانی ها این مملکت را در برابر توطئه های دشمنان بیمه خواهند کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تبعیت ملت ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان داشت: امروز باید دولتمردان و مسؤولان به ملت امید بدهند، امیدی که قابل عمل و اجرا باشد زیرا همین امیدهاست که اقتدار و استحکام هرچه بیشتر این انقلاب را مهیا خواهد ساخت./1400/پ210/

نظر شما