شناسهٔ خبر: 49706256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان البرز:

رژه موتورسواران با یاد سرداران دوران دفاع مقدس و با هدف نمایش اقتدار ملی برگزار شد

اعظمی گفت: خجسته هفته دفاع مقدس فرصت بازنگری به ارزش های هشت سال ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که هرساله با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرامی داشته می شود.

صاحب‌خبر -

« سردار مهدی اعظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی رژه موتوسواران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: رژه موتوسواران با هدف تبیین و نمایش اقتدار نیروهای مسلح انجام شد. 

 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان البرز افزود: خجسته هفته دفاع مقدس فرصت بازنگری به ارزش های هشت سال ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که هرساله با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرامی داشته می شود.

 

وی اظهار کرد: آیین رژه موتورسواران بسیجی در قالب تجمع رزمندگان و در طول مسیرهای معین شده با پرچم های انقلاب اسلامی و با هدف نمایش اقتدار به سمت نقاط مشخص شده برگزار شده است.

 

اولین اقتدار نیروهای مسلح در جهت دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با حضور رزمندگان رقم خورد که به نوبه خود حائز اهمیت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار و امنیت آفرینی نیروی انتظامی از اهداف رژه موتوری در نخستین روز هفته دفاع مقدس است. 

 

 

پایان پیام/301

نظر شما