شناسهٔ خبر: 49704027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا در یزد آغاز شد

حمید رضا دهقان

هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا در قالب برگزاری پنل‌های تخصصی با محوریت گام دوم انقلاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

این کنگره کشوری امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در اولین روز برگزاری خود با برپایی پنل‌های تخصصی با موضوعات اخلاق و معنویت، سبک زندگی و علم و پژوهش به صورت مجازی، کار خود را در سالن دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد آغاز کرده است.

پنل اول این کنگره که از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/sph/shohada قابل دسترس است، در موضوع اخلاق و معنویت با سخنرانی دکتر محمدتقی اسلامی، دکتر فروزان اکرمی، دکتر علیرضا آل بویه و دکتر حسام الدین ریاحی در حال برگزاریست.

پنل دوم نیز در موضوع سبک زندگی برگزار خواهد شد که در آن دکتر مژگان کریمی زارچی، دکتر حسن مظفری، دکتر علی ابوترابی و حجت الاسلام اسماعیل امامی به ایراد سخن می‌پردازند و در پنل سوم نیز با موضوع علم و پژوهش که عصر امروز برگزار خواهد شد، دکتر اکبر غفوری، دکتر سید مهدی کلانتر، دکتر محمدتقی قانعیان، دکتر الهه زارع و دکتر امین صالحی ابرقویی سخنرانی می‌کنند.

چهارمین پنل این کنگره که فردا و در روز دوم برگزار خواهد شد نیز با موضوع جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد که در آن به شهدای مدافع سلامت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

مراسم اختتامیه این دوره از کنگره نیز فردا پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن همایش‌های پردیس بین الملل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما