شناسهٔ خبر: 49701412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

هدف از جشنواره رجایی ارتقای کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی اس...

اقتصاد ایران: اهواز- رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: هدف در جشنواره شهید رجایی ارتقای کیفیت ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد نیکو عصر امروز سه‌شنبه در معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: در جشنواره شهید رجایی، ارزیابی دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده انجام شد که این شاخص‌ها توسط سازمان استخدامی کشور به استان ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در خوزستان پس از هماهنگی با سطح ملی ۹ محور را مبنای شاخص‌های اختصاصی استان تعیین کردیم که ظرفیت‌های قانون بودجه، جذب اعتبارات استانی، نظام فنی و اجرایی، توسعه مشارکت‌های عمومی و خصوصی، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه‌گذاری از آن جمله بودند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان تصریح کرد: با توجه به نقش شهرداری‌ها در ارائه خدمات به مردم تعداد ۲۹ شهرداری استان با درخواست خود برای حضور در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت شهرداری‌های برتر در سطوح مختلف مشخص شدند.

نیکو یادآور شد: متوسط نمره کسب شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی در مقایسه با سال‌های گذشته روندی صعودی داشته که این امر نشان‌دهنده آشنایی دستگاه‌های اجرایی با فرآیند ارزیابی در جشنواره و همچنین بهبود شاخص‌های اختصاصی است.

وی عنوان کرد: میانگین نمره کسب شده در زمینه شاخص‌های عمومی نیز رشد خوبی داشته ولی به‌اندازه رشد شاخص‌های تخصصی نبوده است.

نیکو با اشاره به روند ارتقایی و رو به رشد دستگاه‌های اجرایی خوزستان در بحث شاخص‌های عمومی و اختصاصی گفت: هدف در جشنواره شهید رجایی ارتقای کیفیت ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان به مردم است.

برچسب‌ها:

نظر شما