شناسهٔ خبر: 49699647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لواندوفسکی: بله، با رئال مادرید صحبت کردم اما ...

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ تایید کرد در گذشته با رئال مادرید در ارتباط بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی که سال گذشته عملکرد درخشانی داشت، امروز در مراسمی جایزه کفش طلا فصل قبل را دریافت کرد. این ستاره لهستانی و 33 ساله در خلال این مراسم در مورد مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی و همچنین آینده خود در باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده است.

 

احتمال دریافت توپ طلا: "فصل به تازگی آغاز شده، ما هنوز بازی های زیادی در پیش داریم و من می توانم باز هم گلزنی کنم. هدف من کسب عناوین قهرمانی با بایرن مونیخ و گلزنی با لباس این تیم است. من بازیکن بایرن هستم و می خواهم به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات مختلف در این تیم ادامه دهم. نسل جدید بازیکنان انتظارات را برآورده خواهند کرد، اما من نییز تجربه و مهارت های خودم را دارم. من می خواهم از هم تیمی هایم، سرمربی و تمام اعضای کادر فنی تشکر کنم."

 

 

مقایسه شدن با مسی لئو و کریستیانو رونالدو: "من همیشه با خودم رقابت می کنم. مدت ها کسی قادر به ارائه دستاوردهایی مانند مسی و رونالدو نبوده است، اما با این حال من به خودم و توانایی هایم نگاه می کنم و به نظرم این دستاورها نیز احترام فراوانی به همراه دارد."

 

شایعات گذشته در مورد انتقال به رئال مادرید: "بله، این اخبار درست است. من بعد از بازی مقابل رئال مادرید با فلورنتینو پرز ملاقات کردم و البته این تنها چیزی است که می توانم در مورد این موضوع بگویم."

 

احتمال جدایی و انتقال به کشوری دیگر: "من با بایرن مونیخ قرارداد دارم و می خواهم به کسب موفقیت در این باشگاه ادامه دهم. ما حالا احساس می کنیم که می توانیم دستاوردهای دو فصل قبل را امسال نیز تکرار کنیم."

نظر شما