شناسهٔ خبر: 49699544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مدیران پیکان با مهدوی کیا دیدار کردند

مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از ظهر امروز در اردوی تیم ملی امید با مهدی مهدوی کیا دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان با همراهی سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال این باشگاه پیش از تمرین امروز تیم المپیک با مهدی مهدوی کیا گفت‌وگو کرد.

محمدی سرمربی سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان که در باشگاه بانک ملی با مهدوی کیا همبازی بود در این دیدار ضمن تبریک انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید با اعلام آمادگی باشگاه پیکان برای همکاری با این تیم گفت: مجموعه پیکان با تمام ظرفیت‌های خودش از تیم المپیک حمایت می‌کند. از حضور پنج بازیکن تیم در اردوی امیدهای فوتبال ایران خوشحالیم و امیدواریم با هدایت مهدی مهدوی کیا این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا موفق باشد.

رئیس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: حمایت همه اهالی فوتبال از تیم امید می‌تواند موجب موفقیت این تیم شود و بدون شک باشگاه‌ها هم با حضور یک نام بزرگ و چهره شناخته شده مثل مهدوی کیا حمایت از این تیم را وظیفه خودشان می‌دانند.

سرمربی تیم ملی امید هم با قدردانی از مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: حضور شما برای من باعث دلگرمی و افتخار بود. تنها برای کمک کردن به این نسل از جوانان فوتبال ایران مسئولیت هدایت تیم امید را قبول کردم و امیدوارم در این مسیر موفق باشیم. پیکان همیشه یکی از باشگاه‌های بازیکن ساز و موفق فوتبال کشور بوده و در رده های مختلف تیم‌های پایه بازیکنان زیادی داشته است. امیدوارم با کمک این باشگاه سایر باشگاه‌ها و همه اهالی فوتبال بتوانیم در این مسیر دشوار به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/۴۱۲۷

نظر شما