شناسهٔ خبر: 49699189 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر اطلاعات: هفته دفاع مقدس یادآور خلق حماسه‌ی جاودان مقاومت امّت ولایتمدار ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور پیامی ایام‌الله هفته دفاع مقدس را که یادآور خلق حماسه‌ی جاودان مقاومت امّت مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی است تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور پیامی ایام‌الله هفته دفاع مقدس را که یادآور خلق حماسه‌ی جاودان مقاومت امّت مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی است تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح ذیل است: 

ایام‌الله هفته دفاع مقدس را که یادآور خلق حماسه‌ی جاودان مقاومت امّت مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی است گرامی داشته، به روح بلند امام عظیم‌الشأن (رضوان‌الله تعالی علیه)، شهدای گلگون کفن انقلاب شکوهمند اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه‌ی امنیت، ادای احترام و به محضر با سعادت رهبر حکیم و فرزانه، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، خانواده معظّم شهداء، جانبازان و ایثارگران ظفرمند، ملّت آگاه ولایتمدار و آزاداندیشان سراسر پهنه‌ی گیتی سلام و درود می‌فرستم.

موفقیت، سربلندی و بهروزی آحاد ملّت شریف و فهیم کشورمان را در این ایام پر برکت که با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) نیز تقارن یافته است، از درگاه خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/ 

نظر شما