شناسهٔ خبر: 49698757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش:

ملت ایران هیچ گاه از تحریم و تهدید نمی هراسد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مجموعه نیروهای مسلح را حامل پیام رهبر معظم انقلاب به همگان دانست که ملت ایران هیچ‌گاه از تحریم، تهدید و توطئه نمی هراسد و راهش را پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دریادار شهرام ایرانی عصر سه‌شنبه در مراسم معرفی  فرمانده منطقه یکم امامت نداجا با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن با اربعین حسینی تصریح کرد: امروز مفتخریم در کشتی سوار هستیم که هدایتگر و هدایت کننده اش رهبری فرزانه، فرماندهی مقتدر و دشمن شکن و شخصیتی با تقوا است که سربازی در رکاب امام زمان (عج) تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان افتخار همه ماست. 
وی با اشاره به نگاه فرمانده معظم کل قوا نسبت به شناخت ظرفیت های نیروی دریایی راهبردی ارتش بیان داشت: نخستین نکته که فرمانده معظم کل قوا ابلاغ کردند، توجه و نگاه ایشان به استفاده از ظرفیت های نیروی دریایی راهبردی ارتش بود و آن ظرفیت‌ها به طور قطع به این نیروی انسانی متعهد، متخصص و ولایت‌مدار که با روحیه سلحشوری، سینه اقیانوس ها را می‌شکافند و به دشمن پیام اقتدار را اخطار می‌دهند، منتهی می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جانفشانی های رزمتدگان در دفاع مقدس اظهارداشت: اگر این پشتوانه مردمی و پدر و مادرانی که چنین جوانانی را پرورش دادند و به عرصه های رزم و جهاد فرستادند نبودند، امروز شاهد این اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم نبودیم. 
دریادار ایرانی با اشاره به انجام ماموریت ناوگروه ۷۵ اظهارداشت: زمانی که ناوهای ما از دماغه امید نیک گذشتند، دشمن تحرکات ما را زیرنظر داشت و به شدت هراسناک بود و همرزمان ما به گونه ای ماموریت خودشان را به پایان رساندند که دشمن را سردرگم کرده بودند. 
وی افزود: ما با قوانین بین‌المللی به درستی آشنایی داریم و آن را رعایت می‌کنیم و با تسلط کامل دل دریاهای خورشان را شکافتیم و ماموریت را به پایان رساندیم.
در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، از تلاش های بی دریغ امیر دریادار دوم جعفر تذکر در مدت فرماهی بر منطقه یکم امامت قدردانی شد و حکم امیر دریادار دوم رضا قربانی به عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا تقدیم وی شد.

نظر شما