شناسهٔ خبر: 49698271 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گروگانگیری در غرب و آزادی در شرق کشور

با تلاش قضایی و پلیسی گروگان ۱۴ساله اهل استان‌های غربی پس از ۹ روز از چنگال آدم ربایان در شرق کشور آزاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی وقفه پلیس و مقامات قضایی نوجوان پسر ۱۴ساله که از غرب کشو ربوده شده ؛ پس از ۹ روز از دست آدم ربایان در یکی از استان های شرقی کشور آزاد شد.

سردار ناظری افزود: با نیابت قضایی به عنبر آباد و شناسایی افراد که از استان همجوار کرمان ؛ اقدام به این عمل مجرمانه کرده بودند بلافاصله با تلاش پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با اعزام نیابت و اقدامات اطلاعاتی در استان همجوار محل باند آدم ربایان شناسایی و در اقدامی اطلاعاتی و عملیاتی بدون کوچک ترین اسیبی گروگان آزاد و به عنبرآباد منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: این گروگان نجات یافته بزودی به آغوش خانواده خود در غرب کشور بر میگردد و اخلالگران نظم وامنیت با هماهنگی دستگاه قضا با اشد مجازات برخورد خواهد شد

سلیمانی دادستان عنبرآباد هم در این رابطه گفت: باتوجه به نیابت به دادسرای عنبراباد مبنی بر گروگان گیری پسربچه ۱۴ساله از یکی از استان های غربی کشور به عنبرآباد ، تعدادی از متهمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی دستگیر شدند.

انتهای پیام/س

نظر شما