شناسهٔ خبر: 49697847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ملت ایران هیچ‌گاه از تحریم، تهدید و توطئه نمی هراسد

ایسنا نوشت: آئین معارفه و تکریم فرماندهان جدید و سابق منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، فرماندار بندرعباس و فرماندهان ارشد نظامی  امیر دریادار جلیل مقدم به عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و از زحمات امیر دریادار جعفر تذکر فرمانده سابق تقدیر به عمل آمد.

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به فرارسیدن هفته پرافتخار دفاع مقدس و تقارن این ایام با اربعین سالار و سرور شهیدان، این ایام را به همه رزمندگان، جانبازان، بازماندگان جنگ تحمیلی و کسانیکه که چندین سال از عمر خود را در راه شکوفایی انقلاب اسلامی گذاشتند بخصوص مردم شهیدپرور ایران اسلامی عرض تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: اگر این پشتوانه مردمی و پدر و مادرانی که چنین جوانانی را پرورش دادند و به عرصه های رزم و جهاد فرستادند نبودند، امروز شاهد این اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم نبودیم.

دریادار ایرانی افزود: امروز مفتخریم در کشتی سوار هستیم که هدایتگر و هدایت کننده اش رهبر فرزانه، فرمانده مقتدر و دشمن شکن و شخصیتی با تقوا است که سربازی در رکاب آقا امام زمان تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان افتخار همه ماست. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا نسبت به شناخت ظرفیت های نیروی دریایی راهبردی ارتش بیان کرد: اولین نکته که فرمانده معظم کل قوا ابلاغ نمودند توجه و نگاه ایشان به استفاده از ظرفیت های نیروی دریایی راهبردی ارتش بود و آن ظرفیت‌ها قطعا به این نیروی انسانی متعهد، متخصص و ولایت‌مدار که با روحیه سلحشوری، سینه اقیانوس ها را می‌شکافند و به دشمن پیام اقتدار را اخطار می‌دهند، منتهی می شود.

دریادار ایرانی با اشاره به انجام ماموریت ناوگروه ۷۵ بیان کرد: زمانیکه ناوهای ما از دماغه امید نیک گذشتند دشمن تحرکات ما را زیر نظر داشت و به شدت هراسناک بود و همرزمانم به گونه ای مأموریت خودشان را به پایان رساندند که دشمن را سردرگم کرده بودند. 

وی افزود: ما با قوانین بین‌المللی به درستی آشنایی داریم و آنرا به درستی رعایت می کنیم و با تسلط کامل دل دریاهای خروشان را شکافتیم و ماموریت را به پایان رساندیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش مجموعه نیروهای مسلح را حامل پیام رهبر معظم انقلاب به همگان دانست که ملت ایران هیچ‌گاه از تحریم، تهدید و توطئه نمی هراسد و راهش را پیدا می کند. 

 در آئین تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، از تلاش های بی دریغ امیر دریادار دوم جعفرتذکر در مدت فرماهی بر منطقه یکم امامت با اهدا لوح یادبود قدردانی شد و لوح انتصاب امیر دریادار دوم رضا قربانی بعنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا تقدیم وی شد.

23215

نظر شما