شناسهٔ خبر: 49697685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس هیات اسکیت البرز :

اسکیت باز البرزی فاتح انتخابی تیم ملی جوانان شد/پاسخ تلاش ۴ ساله مان را گرفتیم

رییس هیات اسکیت استان البرز با بیان اینکه ثمره ۴سال تلاش بی وقفه برای استعدادیابی و پرورش چهره های مستعد کم کم‌خود را نشان داده است گفت: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان گواه این موضوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،محمود فرهنگ رنجبر اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در بخش سرعت در حالی امروز سه شنبه در اراک به پایان رسید که شروین اولیازاده موفق شد در ماده ۵۰۰ متر مقام اول و در ۲۰۰ متر مقام سوم را کسب کند و در مجموع امتیازی جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

وی افزود:این جوان شایسته البرزی در عضویت باشگاه سروش اسکیت است و در ۴ سال گذشته به شکل مستمر تحت آموزش مربیان ارزنده البرزی بوده است.

رنجبر با تاکید براینکه کسب این موفقیت ارزشمند  جایگاه و ظرفیت البرز را در رشته ورزشی اسکیت نشان داد گفت: در ۴ سال اخیر با یک برنامه مدون و در سایه تلاش همه ارکان هیات و مربیان و باشگاه ها فضایی جدید در اسکیت استان ایجاد شد و ماحصل آن امروز در کسب جایگاه اول انتخابی تیم ملی خود را نشان داده است.

رییس هیات اسکیت استان البرز تصریح کرد: تیم ملی اسکیت سرعت جوانان ایران خود را مهیای حضور در مسابقات آسیایی می کند و امیدوارم شاهد درخشش شروین در این رویداد مهم و کسب افتخار برای کشور و البرز از سوی وی باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما