شناسهٔ خبر: 49697571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پاکدل: خوشحالم زحمات چندین ماهه دختران به نتیجه رسید

معصومه عبدالجوادی

رئیس فدراسیون هندبال گفت: خوشحالم که دختران هندبال ایران علی‌رغم همه مشکلات به نیمه نهایی قهرمانی آسیا صعود کردند و جهانی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال زنان مقابل سوریه و حتمی شدن حضور ایران در رقابت های جهانی اظهار کرد: خوشحالم که شیر دختران عزیز کشورمان با غیرت مثال زدنی علی رغم وجود مشکلات چند روز گذشته به خصوص نبود هر سه مربی روی نیمکت، توانستند به عنوان یک سرباز و به عنوان یک دختر محجبه مسلمان به نیمه نهایی صعود کنند. 

وی افزود: خوشحالیم که زحمات چند ماهه این عزیزان به نتیجه رسید. امیدوارم بتوانند در دو بازی آینده درخشان ظاهر شوند و پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز دربیاورند چرا که شایستگی این امر را دارند و دعا می کنیم این موفقیت تداوم یابد.

پاکدل بیان کرد: از حمایت های بسیار خوب سجادی وزیر ورزش، معاونان وی و همچنین دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک که از تیم ملی بانوان از تمام جنبه ها حمایت کردند، تشکر می کنم و این پیروزی را به مردم کشورم به ویژه خانواده شهدا تقدیم می کنم. امیدوارم ارزش و اهمیت این نتیجه تاریخی دانسته شود و حمایت ها از هندبال بیشتر شود.

تیم ملی هندبال زنان ایران با پیروزی برابر سوریه در آخرین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی آسیا علاوه بر حضور در جمع چهار تیم برتر جواز حضور در رقابت های جهانی اسپانیا  را کسب کرد.  

انتهای پیام

نظر شما