شناسهٔ خبر: 49697529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان:

هدف جشنواره شهید رجایی، ارتقا کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم است

شایان حاجی‌نجف

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: قصد و نیت در جشنواره شهید رجایی، ارتقا کیفیت ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی استان به مردم است.

صاحب‌خبر -

مهرداد نیکو در مراسم معرفی برترین دستگاه های اجرایی خوزستان در جشنواره "شهید رجایی" که امروز ۳۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در جشنواره شهید رجایی، ارزیابی ها براساس شاخص های عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده، انجام می شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شاخص های مورد نظر برای ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی توسط سازمان استخدامی کشور به استان ابلاغ می شود. در خوزستان پس از هماهنگی با سطح ملی ۹ محور را مبنای شاخص های اختصاصی استان خوزستان قرار دادیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: ظرفیت های قانون بودجه، جذب اعتبارات استانی، نظام فنی و اجرایی، توسعه مشارکت های عمومی و خصوصی، سیاست های اقتصاد مقاومتی و اشتغال و سرمایه گذاری از جمله این محورها برای ارزیابی شاخص های اختصاصی استان هستند.

نیکو ادامه داد: همچنین با توجه به نقش شهرداری ها در ارائه خدمات به مردم، ۲۹ شهرداری در خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت شهرداری های برتر در سطوح مختلف مشخص شدند.

وی افزود: متوسط نمره مکتسبه توسط دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی در مقایسه با سال های گذشته روند صعودی داشته و این مساله بیانگر این است که دستگاه های اجرایی استان به مرور روند صعودی داشته اند و با فرآیند ارزیابی در جشنواره نیز آشنا شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: میانگین نمره مکتسبه شاخص های عمومی رشد خوبی داشته است اما به اندازه رشد شاخص های تخصصی نبوده و کمتر بوده است.

نیکو عنوان کرد: خوشبختانه روند ارتقایی و رو به رشد دستگاه های اجرایی استان در بحث شاخص های عمومی و اختصاصی را شاهد هستیم. قصد و نیت در جشنواره شهید رجایی، ارتقا کیفیت ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی استان به مردم است.

انتهای پیام

نظر شما