شناسهٔ خبر: 49697523 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

نرخ میانگین وزنی دلار در بازار متشکل ارزی

گوهررستمی، مدیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۲۸۶ تومان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۲۶۹ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۲۳۱ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۲۸۶ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.
 
این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۴۴۷ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۸۰ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۲۷۳ تومان را ثبت کرد.
 
گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز سه‌شنبه (سی شهریورماه) ۱۰ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۷ هزار و ۸۸۰ یورو بود.
 
به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۲۱۴ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۳۹۷ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۱۰۴ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد.
 
مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی سه‌شنبه (سی شهریورماه) بیانگر آن است که نرخ میانگین وزنی روزانه دلار ۰.۰۴ درصد افزایش و نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو ۰.۱ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

نظر شما