شناسهٔ خبر: 49697494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سورپرایز ویژه فلیک و کلوپ برای روبرت لواندوفسکی

هانسی فلیک و یورگن کلوپ سرمربی سابق روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ و دورتموند کسب جایزه کفش طلا را به این ستاره لهستانی تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته عملکرد فوق العاده درخشانی را از خود به جای گذاشت و توانست 41 گل در رقابت‌های بوندسلیگا به‌ثمر برساند؛ موضوعی که باعث شد او بالاتر از هر بازیکن دیگری در اروپا گل زده باشد و کفش طلا را کسب کند، جایزه ای که دقایقی پیش به شکل رسمی به این ستاره لهستانی اهدا شد.

 

در جریان مراسم اهدای کفش طلا به لواندوفسکی دو سرمربی سابق این بازیکن یعنی هانسی فلیک و یورگن کلوپ تبریک ویژه ای به او گفتند. فلیک که تا همین چند وقت پیش مربی لواندوفسکی در بایرن مونیخ بود گفت: "من دو سال با تو کار کردم و توانستم شور و شوق و اراده‌ات را برای به ثمر رساندن گل‌ها ببینم. با تشکر از تو؛ تبریک می گویم و در آینده با بایرن موفق باشی."

 

 

 

 

همچنین یورگن کلوپ که پیش از این در دورتموند هدایت لواندوفسکی را بر عهده داشت گفت: "سلام لوی، کفش طلایت را تبریک می گویم. وقتی شنیدم که تو کفش طلا را برده ای، فکر کردم که چطور؟ الان؟ می توانی ببینی چقدر طول می کشد تا به اوج برسی. اما مدت زیادی است که در قله‌ای و شایسته این جایزه هستی. من چند بار این را گفته‌ام و یک مرتبه دیگر نیز می گویم، من به تو افتخار می کنم. برایت بهترین‌ها را آرزو می کنم و امیدوارم که به زودی تو را در فینال لیگ قهرمانان اروپا ملاقات کنم.

 

 

 

 

من واقعاً برای تو خوشحالم. با شروع این فصل، اگر دوباره کفش طلا را بدست آوری، شگفت زده نخواهم شد. تا زمانی که ما مقابل یکدیگر بازی نکنیم، می توانی به هر چقدر می خواهی گل بزنی."

نظر شما