شناسهٔ خبر: 49697424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قانع: دختران ما با غیرت جلوی کره‌جنوبی خواهند درخشید/ این موفقیت را به تمام بانوان کشورم تبریک می‌گویم

مربی تیم هندبال بانوان کشورمان گفت: فردا به صورت تصویری جلسه داریم و کره جنوبی را آنالیز می‌کنیم.، دختران ما با غیرت ایرانی جلوی کره‌جنوبی هم مثل ژاپن می‌درخشند.

صاحب‌خبر -

خدیجه قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط جسمانی خود اظهار داشت: خداراشکر بهتر هستم ولی آقای رزمگر هنور حالش خوب نیست. علایم بیماری در صونا بیداد و خانم شافعیان نیز شروع شده است. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی حاصل شود.



وی در ادامه افزود: برای دیدار با سوریه مطمئن بودیم عملکرد بچه‌ها بهتر از اردن خواهد بود.روز دیدار با اردن بچه‌ها در اتوبوس فهمیدند که کادر فنی درگیر کرونا شده و  شوک شدند.‌ این موضوع باعث شد تا زمان از دست برود بعلاوه جوسالن، داوری و تماشاگران به نفع اردن بود اما امروز بچه‌ها آماده شدند. ما قبل از بازی با سوریه به بچه‌ها یادآوری کردیم هر کدام ستاره هستند.

مربی تیم هندبال کشورمان تاکید کرد: خانم معقول، سرپرست تیم خودش سابقه مربیگری دارد و خانم جعفری پزشک تیم هم کارت درجه یک داوری داشت و می‌توانستند به خوبی صحبت‌های ما را منتقل کنند. ما همزمان با بازی فیلم را می‌دیدیم و نکات را گوشزد می‌کردیم. البته فیلمی که صورت زنده از بازی می‌دیدیم حتی تا 30 ثانیه عقب بود.‌

وی تصریح کرد: فردا به صورت تصویری جلسه داریم و کره جنوبی را آنالیز می‌کنیم.‌ دختران ما با غیرت ایرانی جلوی کره‌جنوبی هم مثل ژاپن می‌درخشند. امیدوارم این شادی با روی سکو رفتن کامل شود.

قانع در پایان گفت: این موفقیت را به تمام بانوان کشورم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما