شناسهٔ خبر: 49697234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذرد

ابراهیم شریفی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذرد، گفت: قوانینی که به فساد دامن می‌زنند حذف و در مقابل قوانین ضد فساد وضع شوند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی امروز، ۳۰ شهریور در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس و اربعین حسینی، اظهار کرد: روزهای سخت و دشوار دفاع مقدس و عبور از فراز و نشیب‌های آن زمان باید مرور شود.

وی دفاع مقدس را از مقاطع ارزشمند انقلاب با نقش‌آفرینی رهبر انقلاب و رزمندگان و خانواده‌های آنان دانست و گفت: امام راحل به‌عنوان کانون و نقطه متمرکزی که کثرت مؤمنان را حول وحدت رهبری می‌کرد، توانست با جان‌فشانی مردم و نیروهای مسلح، رژیم بعث و استکبار جهانی حامیان آن را شکست داده و آنان را از کار خود پشیمان کرد.

شاهرخی با بیان اینکه بنا بر آیات قرآن کسانی ‌جان خود را در راه خدا فدا می‌کنند، با خدای خود معامله کرده‌اند و در این معامله، فروشنده مؤمنان، خریدار خداوند است، تصریح کرد: در جنگ نابرابر تحمیلی توانستیم عزت و شرافت کشور را حفظ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در سال ۱۲۰۶ سردمداران آن زمان نتوانستند خاک میهن را حفظ کنند و در آن سال قرارداد ترکمن‌چای منعقد شد، ادامه داد: در جنگ دوم‌ جهانی کشور ما مورد تاخت و تاز ابرقدرت‌ها بود و حاکمان نتوانستند عزت و افتخار ملت را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس استکبار جهانی سرافکنده شد، بر لزوم تجزیه و تحلیل علمی دوران دفاع مقدس در ابعاد مختلف تأکید کرد و گفت: زیبایی‌های دفاع مقدس به شکل هنرمندانه و ماندگار منتقل شود.

شاهرخی با یادآوری اینکه در شرایط کنونی کار برای جبهه انقلاب فراهم شده باید با وحدت و همدلی برای رسیدن به اهداف شهدا و خانواده‌های شهدا تلاش کنیم، افزود: اصول دوازده‌گانه ریاست جمهوری در راستای مقابله با فساد با دقت تمام در مأموریت‌ها اجرا شود تا بتوانیم به اهداف متعالی برسیم چراکه این دولت شروع خوبی داشته و توانسته است اعتماد عمومی را تقویت کند.

امام‌جمعه خرم‎آباد با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذرد، گفت: همه کمک کنیم عدالت اجتماعی و نفی تبعیض در جامعه عملیاتی شود و فساد و مفسد از جامعه اسلامی رخت بربندد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه قوانینی که به چرخه فساد دامن می‌زنند باید حذف و در مقابل قوانین ضد فساد اجرایی شود، بیان کرد: حضور مؤثر کارگزاران در بین مردم می‌تواند اعتماد عمومی آسیب‎دیده را برگرداند.

انتهای پیام

نظر شما