شناسهٔ خبر: 49697231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشکسوتان دفاع مقدس سرپل‌ذهاب به ارتفاعات بازی دراز صعود کردند

قصرشیرین- ایرنا- جمعی از ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان دوران جنگ روز سه شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد شهدا به ارتفاعات بازی دراز صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، یادگاران جبهه و جنگ در این صعود به ارتفاعات عشق و عرفان با حضور بر مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در این مراسم با  گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که هنوز هم زوایای بسیاری برای کشف دارد.

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری افزود: رزمندگان سپاه اسلام به رهبری امام راحل در برابر تمام دنیای کفر و استکبار ایستادگی و مقاومت کرده و ابهت پوشالی آنها را درهم شکستند.

همچنن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فعالان فضای مجازی با امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب دیدار کردند.

امام جمعه موقت سرپل ذهاب در این مراسم گفت: استفاده از اینترنت، دارای پیامدهای مثبت و منفی فراوانی است که با برنامه ریزی متناسب می توان از دستاوردهای مثبت آن بهره برد و از ابعاد منفی آن در امان ماند.

حجت الاسلام مصطفی عسگری افزود: در شرایط فعلی که استفاده از فضای مجازی گسترده و همه گیر شده است و همه خانواده ها  فرهنگ و سواد کافی برای آموزش به فرزندان را ندارند باید مراکز مشاوره تقویت شود و از خانواده ها برای مراجعه به روانشناس و مشاور حمایت شود که ذهن فرزندان از سنین پیش نوجوانی تحت تاثیر مشاوره قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: نقش سواد رسانه‌ای بسیار پررنگ تر از قبل شده است از این رو مهم‌ترین توصیه به والدین ارتقاء سواد رسانه‌ای و انتقال آن به فرزندان، با توجه به سن و شرایط آن‌ها است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما