شناسهٔ خبر: 49697146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پاکدل: بهترین تصمیم را برای اعزام هندبال گرفتیم/بانوان با غیرت بازی کردند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: دختران ما با وجود مشکلات در مسابقات با غیرت بازی کردند.

صاحب‌خبر -

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب سهمیه جهانی هندبال توسط بانوان، عنوان کرد: خوشحالم که توانستیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم. تیم ملی هندبال بانوان برای نخستین بار جهانی شد و به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا راه یافت. خوشحال‌ترم به خاطر تصمیمی که فدراسیون هندبال برای اعزام این تیم گرفت. در آن مقطع شاید این تصمیم سخت بود اما خوشحالم که یکی از بهترین اقدامات را انجام داده و تصمیمات را گرفتیم.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم به خصوص در ۲ بازی آخر که با وجود مشکلات زیاد مانند میزبانی، نبود کادر فنی به دلیل ابتلا به کرونا با غیرت و شهامت بازی کردند و نشان دادند دختران مسلمان و محجبه ما در عرصه‌های بین المللی هم می‌توانند با غیرت حاضر شده و مثل یک سرباز قدم بردارند. از حمایت وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که نقش پررنگی داشتند. امیدوارم با این نتیجه بیش از گذشته از هندبال حمایت شود. هندبال نشان داد ظرفیت لازم را برای افتخارآفرینی دارد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: باید از سفارت‌مان در اردن که کنار ما بودند و زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. این عزیزان در این ۲-۳ روزی که مشکل داشتیم کنار تیم بودند.

انتهای پیام/

نظر شما