شناسهٔ خبر: 49697127 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم اتصال بزرگراه شمالغرب به آزادراه شیراز-اصفهان

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز خواستار همکاری و تسهیل در اتصال بزرگراه در حال ساخت شمالغرب این کلانشهر به آزادراه شیراز-اصفهان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل صالحی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت بزرگراه شمالغرب شیراز گفت: با توجه به طی مراحل پایانی ساخت آزادراه شیراز-اصفهان، همکاری مثبت متولیان امر در ساماندهی ترافیک ورودی و خروجی شیراز در محدوده شهرک‌های گویم و دوکوهک، نقش سازنده‌ای در حل مشکلات عبور و مرور محدوده شمال غربی شیراز داشته باشد.

او با تشریح مشخصات بزرگراه شمالغرب شیراز گفت: این محور کلیدی در فاز اول به طول ۴.۵ کیلومتر و عرض ۵۵ متر حدفاصل بزرگراه حسینی الهاشمی و پل آفرینش در حال احداث بوده و شامل ۲ تقاطع غیرهمسطح است.

صالحی با اشاره به تلاش‌های شهرداری شیراز برای بهره برداری کامل از این محور و اتصال به آزادراه شیراز-اصفهان، افزود: عملیات احداث این بزرگراه برای اتصال به قطعه هشت آزادراه در صورتیکه متولیان امر در آزادسازی اراضی همکاری کنند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه ساخت این فاز از بزرگراه منطبق بر طرح تفصیلی شهری شیراز است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که دستگاه‌های دخیل در ادامه ساخت این محور و اتصال به آزادراه همکاری داشته باشند.

صالحی با تاکید بر اینکه جبهه‌های مختلف راه سازی و پل سازی باید فعال شده و بی وقفه کار را ادامه دهند، گفت: مشاور و مدیران پروژه هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان و شورای ترافیک برای جابجایی تاسیسات و جابجایی ترافیک را بلافاصله انجام و گزارش دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به در نظر گرفتن رژیم مالی مؤثر با توجه به قرارداد پیمانکار و بررسی لحظه‌ای پیشرفت پروژه، گفت: نگاه ویژه‌ای برای ساخت این بزرگراه از سوی مجموعه مدیریت شهری شیراز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما