شناسهٔ خبر: 49697063 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

شکست سنگین تلاش های منافقین؛

عضویت ایران در سازمان همکاری‌ شانگهای و روسیاهی شیاطینِ رجوی

در هفته ای که گذشت شاهد یک پیروزی چشمگیر اقتصادی از سوی ایران بودیم.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل: ایران بعد از سال ها که درخواست عضویت در سازمان همکاری شانگهای را داشت بالاخره توانست در این سازمان به عضویت دائم در آمده و مسیر اقتصادی و سیاسی خود را تغییر دهد. گمانه زنی‌ها در این خصوص کم نبوده و خیلی ابراز نظرها وجود داشته است. دیدگاه های متفاوتی که هرکدام نیازمند تحلیل و نقد و بررسی می باشد اما آنچه تردید ناپذیر می باشد این که پیوستن ایران به سازمان شانگ های یک گام مثبت و بسیار جدی و رو به جلو می باشد به ویژه در زمانی که تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران در جریان است و حاکمین کاخ سفید با این تحریم های ضد انسانی تلاش دارند که مردم ایران را به زانو در بیاورند.

به گزارش بولتن نیوز، در همین راستا شاهد بودیم تمام شیاطینی که در کوره تحریم‌های آمریکا علیه مردم مظلوم ایران می‌دمیدند به شدت در حال سوزش و بالا آوردن بودند زیرا به اهداف شیطانیشان نرسیدند. این افراد و بعضا گروه ها می دانند که سرزمین ایران و مردمانش در آینده ای نزدیک از زیر فشارهای سهمگین آمریکا خارج شده و راه خود را به سوی آینده ای روشن تر باز خواهند نمود.

جا دارد که این پیروزی شگرف را به مردم ایران تبریک و تهنیت گفت و آرزو نمود که روزهای سختی رو به اتمام باشد.

رنج و محنت مردم در حال اتمام است ولی آنچه مسجل و قطعی بوده این که رو سیاهی برای کسانی می ماند که خواستگاه قلبی‌شان رنج دادن به مردم ایران بوده و هست، به ویژه عناصر فرقه تروریستی رجوی که یک دم در رساندن آزار و اذیت به مردم شریف ایران نیایستاده و در حال انتقام گرفتن از مردم ایران می باشند.

 

منبع: انجمن فراق

نظر شما