شناسهٔ خبر: 49696890 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

توسط فرهنگسرای رسانه صورت می‌گیرد؛

بازتاب دلتنگی‌های عزاداران حسینی در کمپین «آقا من جا ماندم»

فرهنگسرای رسانه کمپین «آقا من جا ماندم» را برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین برگزار کرده تا دلتنگی‌ها و درددل‌های عاشقان سیدالشهدا (ع) را به نمایش بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، جمع زیادی از عزاداران سیدالشهدا (ع) در ایران مشتاق حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین و زیارت امام حسین علیه السلام هستند اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، این راهیپمایی با تمهیدات ویژه بهداشتی و با جمعیت کمتری از عاشقان اباعبدالله که از ایران مسافر کربلا می‌شوند، برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای رسانه همزمان با این مراسم باشکوه کمپین «آقا من جا ماندم» را برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین برگزار شده و تلاش دارد تا دلتنگی‌ها و درد ودل‌های عاشقان سیدالشهدا را در قالب عکس و تصویر به نمایش بگذارد تا از این طریق احساسات پاک شهروندان عزادار را در فضای مجازی پیش چشم تمام جهانیان بیاورد.

در این کمپین رسانه‌ای، عزاداران و عاشقان سیدالشهدا که امسال نمی‌توانند در راه‌پیمایی باشکوه اربعین شرکت کنند می‌بایست فیلم‌های یک دقیقه‌ای از دلگویه‌های خود برای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را با هشتگ «جاماندگان» در فضای مجازی نشر داده و به کمپین «آقا من جاماندم» بپیوندند.

فرهنگسرای رسانه متولی برگزاری این کمپین بوده و با انتشار این فیلم‌های یک دقیقه‌ای در فضای مجازی به استقبال عزاداران حسینی می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما