شناسهٔ خبر: 49696689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

یک مقام مسئول:

محدودیت سنی واکسیناسیون در البرز برداشته شد

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تا کنون بیش از ۹۰۰ هزار نفر در استان دز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند و اگر روند با همین سرعت ادامه داشته باشد به زودی تمام جامعه هدف واکسینه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا،  مهرداد بابایی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: به جز طالقان که رنگ زرد دارد، رنگ سایر شهرستان‌های استان همچنان نارنجی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند نزولی شیوع کرونا در استان با شیب ملایمی ادامه دارد و امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل‌ها از سوی مردم، به زودی موفق به کنترل این ویروس شویم.

وی با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در استان افزود: از دیروز همه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با ثبت نام در سامانه برای دریافت واکسن اقدام کنند.

وی توضیح داد: البته دانش آموزان متولد مهر ۸۲ تا مهر ۸۳ هم می‌توانند ثبت نام لازم را برای دریافت واکسن انجام دهند.

این مسئول ابراز کرد: تا کنون بیش از یک میلیون ۴۰۰ دز واکسن در البرز تزریق شده و میزان تزریق روزانه نیز به بیش از ۴۲ هزار دز رسیده است.

بابایی ادامه داد: تا کنون بیش از ۹۰۰ هزار نفر در استان دز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند و اگر روند با همین سرعت ادامه داشته باشد به زودی تمام جامعه هدف واکسینه می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه دانش آموزان سال آخر دبیرستان چه واکسنی دریافت می‌کنند، گفت: سینوفارم واکسنی است که به این افراد تزریق می‌شود.

بابایی در پاسخ به اینکه آیا تصمیمی برای تزریق واکسن به دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال گرفته شده، افزود: هنوز در این خصوص به قطعیت نرسیده‌ایم و به محض نهایی شدن اعلام می‌شود.

سخنگوی ستاد کرونای البرز توضیح داد: به زودی وضعیت تزریق واکسن به اتباع خارجی استان نیز تعیین تکلیف می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما