شناسهٔ خبر: 49696675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهیابی ۲۸ پادکست پژوهشگران خوزستانی به جشنواره بین‌المللی قصه گویی

اهواز - ایرنا - ۲۸ پادکست قصه‌گویان و پژوهشگران خوزستانی در بین ۹۷۰ پادکست منتخب قرار گرفته و به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نخستین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی، بیش از یک هزار و ۷۰۰ اثر در این بخش به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال شده که با پایان داوری مرحله‌ نخست، ۹۷۰ پادکست قصه‌گویی به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافت و در این میان ۲۸ اثر متعلق به قصه‌گویان و پژوهشگرانِ خوزستانی است.

براساس این گزارش آثار رسیده در این بخش از سوی یک گروه پنج نفره پایش شده و در مرحله‌ نهایی از سوی یک گروه سه نفره از داوران مجرب پایش صورت گرفته و ۱۰ روز پیش از آیین پایانی و مرحله‌ کشوری، برگزیدگان قصه‌های صوتی مشخص و در اختتامیه‌ی جشنواره بیست و سوم معرفی می‌شوند.

آثار راه‌یافته به مرحله‌ نهایی حداکثر تا پایان آبان انتخاب و معرفی خواهند شد.همچنین مرحله‌ پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

پادکست یا پادپخش یا تدوین صوتی انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است و توسط کاربران بر روی یک پخش‌کننده موسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است. این روش ارایه محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود.

نظر شما