شناسهٔ خبر: 49696666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدارس کمتر از ۱۵ نفر جمعیت کرمان به صورت حضوری بازگشایی می شوند

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه مدارس این استان از روز شنبه سوم مهرماه در بستر نسخه جدید شاد بازگشایی می شوند گفت: مدارس زیر ۱۵ نفر جمعیت کرمان به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش با محوریت بازگشایی مدارس و با حضور استاندار کرمان افزود: شبکه تلویزیونی آموزش نیز از روز شنبه سوم مهر همزمان با بازگشایی مدارس آموزش های خود را آغاز می کند.

وی با اشاره به غیرحضوری بودن مدارس و برخی آموزش ها طی ۲ سال گذشته تصریح کرد: با وجود مجازی بودن آموزش ها سال تحصیلی گذشته میانگین نمرات نهایی دانش آموزان استان کرمان که به صورت حضوری برگزار شد از میانگین کشور بیشتر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: همچنین  آمار رتبه های زیر هزار کنکور امسال استان کرمان نسبت به سال قبل بهتر بود به طوری که امسال چهار رتبه تک رقمی داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش کرمان در بخش نیروی انسانی کمبودی ندارد اظهار داشت: تعدادی از نیروهای این نهاد برای سال آینده در حال فراگرفتن آموزش ها هستند.

اسکندری نسب، سلامت دانش آموزان و معلمان را به عنوان اصل ضروری در بازگشایی مدارس مورد تاکید قرار داد و افزود: ۹۰ درصد فرهنگیان کرمان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و واکسیناسیون دانش آموزان نیز آغاز شده است.

وی گفت: پروتکل های بهداشتی در مدارس به بهترین شکل ممکن رعایت خواهد شد.

نظر شما