شناسهٔ خبر: 49696400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش فریدن:

بیش از ۸۰ درصد معلمان فریدنی واکسینه شدند

مدیر آموزش و پرورش فریدن گفت: در آموزش و پرورش شهرستان فریدن ۷۳۳ معلم شاغل هستند که تاکنون بیش از ۸۰ درصد آنان دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

علی شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است و ساماندهی آن در الویت قرار دارد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به برنامه‌ریزی در نگهداشت نیروهای بازنشسته، کمبود نیروی انسانی نداریم.

وی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان فریدن ۷۳۳ معلم شاغل هستند که تاکنون بیش از ۸۰ درصد آنان دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. در سال تحصیلی جدید هشت هزار و ۷۵۰ دانش‌آموز در ۸۱ واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش فریدن با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین تدوین برنامه عملیاتی آموزش و پرورش فریدن انجام شده است، گفت: با مدیران مدارس به منظور تشکیل کمیته هدایت و ارتقا و پیشرفت تحصیلی و بررسی روند آموزش در سال تحصیلی جدید، جلسات متعددی برگزار شده است.

شریعتی‌نیا ادامه داد: در حوزه پرورشی علاوه بر ساماندهی مربیان و معاونان پرورشی و اختصاص تدریس درس تفکر و سبک زندگی، برنامه‌ریزی برای تقویت کانال معاونت پرورشی، تجهیز کتابخانه مدارس متوسطه اول در روستاها همراه با اهدای کتاب انجام شده است.

وی افزود: در راستای پروژه «مهر امسال» مدرسه خیر ساز نصرت رضایی روستای نماگرد و مدرسه شهید جلال هاشمی دامنه و خوابگاه آموزشگاه آیت الله خامنه‌ای داران افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدن در رابطه با تجهیز و تعمیر مدارس شهرستان گفت: در تابستان امسال با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، استاندارد سازی و تعمیر و تعویض سیستم گرمایشی مدارس صحیفه، مطهری، فاطمه زهرا (س) و هنرستان آیت‌الله خامنه‌ای انجام شد.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: دیوار کشی مدارس به متراژ ۲۰۰ متر طول، ایزوگام پشت بام مدارس به متراژ دو هزار و ۳۰۰ متر مربع، رنگ آمیزی مدارس، تجهیز مدارس شهر و روستا به وسایلی مانند میز و صندلی، سیستم گرمایشی، میز تحریر، افزایش کیت‌های آموزشی در مدارس فنی و حرفه‌ای و جمع‌آوری وسایل اسقاطی از دیگر اقدامات انجام شده است.

نظر شما