شناسهٔ خبر: 49696325 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

هشدار صریح مقاومت به رژیم صهیونیستی

گروه های مقاومت فلسطین در غزه امروز سه شنبه تاکید کردند که بازداشت مجدد آزادگان عملیات تونل آزادی در زندان جلبوع، حقیقت شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل استواری اسرای ما را از بین نمی برد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جناح های مقاومت خاطرنشان کردند که اگر رژیم صهیونیستی هر گونه حماقتی در حق شش قهرمان ما مرتکب شود، در معرض مقابله ای واقعی با ملت و مقاومت ما قرار خواهد گرفت.

جناح های مقاومت طی جلسه روزانه خود آخرین تحولات و اخبار فلسطین را بررسی کردند و تاکید کردند که اقدامات ارتش شکست خورده اسرائیل و فرماندهی صهیونیستی بحران زده آن، اراده بلند اسرای ما را خدشه دار نخواهد کرد.

جناح های مقاومت درخواست تشکیلات خودگردان برای انجام انتخابات محلی روستایی جزئی را در راستای خدمت به منافع حزبی و گروهی تشکیلات عنوان کردند که به زیان مردم و آرمان هایشان است.

آنها تاکید کردند که این درخواست تشکیلات خودگردان آن هم بعد از جلوگیری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، پارلمانی و ملی تلاشی برای انحراف افکار عمومی است.

جناح های مقاومت خاطرنشان کردند که هر انتخاباتی نیازمند توافق ملی و آمادگی فضا است، لذا تشکیلات خودگردان باید به توافق های ملی سابق درخصوص انتخابات ریاست جمهوری، پارلمانی و مجلس ملی پایبند باشد که شوراهای محلی نیز شامل این قضیه می شود.

جناح های مقاومت مجددا هرگونه عادی سازی را محکوم کرده و آن را لکه ننگی روی پیشانی امضا کنندگانش عنوان کردند که بر بیداری ملت های آزاده امت و مقاومت تاثیر نخواهد گذاشت، ملت هایی که به قضیه فلسطین و تقدس سرزمین آن و مسجد الاقصی ایمان دارند.

آنها به انقلابیون مناطق بیتا، کفر قدوم، جنین، شیخ جراح و بلاطه که هنوز در رد نقشه ها و توطئه های رژیم اشغالگر شورش می کنند، درود فرستادند و با تاکید بر اینکه این دشمن جز با مقاومت و انقلاب و درگیری های بیشتر عقب نشینی نمی کند، آنها را به ادامه فعالیت های خشمگینانه مردمی در تمامی میدان ها و شهرهای کرانه غربی دعوت کردند.

جناح های مقاومت مجددا عدم پذیرش خود نسبت به توافق نامه میان آنروا و دولت آمریکا را اعلام کرد. به موجب این توافق نامه، آنروا به نماینده ای امنیتی در وزارت خارجه آمریکا تبدیل می شود که سیاست های صهیونیستی آن را اجرا خواهد کرد تا قضیه پناهندگان که قضیه جوهری فلسطین است را پاک کند.

انتهای پیام/

نظر شما