شناسهٔ خبر: 49695992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

ملت ایران هرگز قهرمانانش را فراموش نمی‌کند

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ملتی روزی قهرمانانش را فراموش کرد آن روز، روز زمین خوردن آن ملت است و ملت ایران هرگز قهرمانانش را فراموش نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی عصر سه شنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ در استان افزود: هشت سال دفاع مقدس، بخش همیشه جاوید و مؤثرترین قسمت از تاریخ ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: اگر جانفشانی‌های قهرمانان ملی، شیر مردان و شیر زنان بی ادعا نبود امروز سرزمینی به اسم ایران نیز وجود نداشت.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تکریم یادگاران جبهه و جنگ، وظیفه هر ایرانی است، گفت: دفاع مقدس دوران پرافتخاری برای کشور بوده و بر همه ما لازم و واجب است، این ایام را گرامی بداریم.

وی افزود: ملت ما هیچگاه یاد و خاطره شهدا و رزمندگان‌مان را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به حقارت‌های حکومت طاغوت پایان داد و ملت ایران و جهان اسلام را از ستم رهایی بخشید، افزود: امام خمینی با این قیام ملت ایران، دین اسلام و ملت‌های زیر ستم را نجات داد.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی ایران به فریاد همه ملت‌های مظلوم جهان می‌شتابد و دشمنان در برابر پیروزی انقلاب، ساکن ننشستند و دست به توطئه‌های خطرناک زدند و تحریم‌ها و جنگ هشت ساله همه به خاطر انقلابی بود که ملت ایران به وجود آورد.

نظر شما