شناسهٔ خبر: 49695863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس هیئت شنای اصفهان:

هنوز مجوز فعالیت در رده‌های پایه را نداریم

رئیس هیئت شنای استان اصفهان با ابراز نگرانی از آینده این رشته در رده‌های پایه گفت: با وجود اعلام قبلی مبنی بر صدور مجوز فعالیت در رده‌های پایه در وضعیت نارنجی کرونایی، هنوز مجوزی برای فعالیت دریافت نکرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیمان گرامی رئیس هیئت شنای اصفهان درباره عملکرد هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان در ۶ ماهه نخست سال، گفت: در بخش قهرمانی با وجود تمام سختی‌هایی که داشتیم، مهرشاد افقری توانست بعد از ۱۴ سال در بلغارستان ورودی المپیک B را به دست آورد و این بهترین دستاورد ما در این مدت بود.

وی افزود: رکوردشکنی علیرضا یاوری و کسب مدال متین سهران در مسابقات ورودی المپیک B از دیگر دستاورد‌های هیئت استان طی ۶ ماهه نخست سال به شمار می‌آید. در تابستان گذشته اصفهان میزبان مسابقات تایم ترایل پایگاه ملی بود که برای اعزام به رقابت‌های جهانی قطر و مسابقات آسیایی برگزار می‌شد. البته متین سهران و مهرشاد افقری در بلغارستان سقف ورودی به رقابت‌های جهانی را به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت شنای اصفهان با اشاره به تداوم بسته بودن استخرها، خاطرنشان کرد: اگر در بخش قهرمانی توانستیم فعالیتی داشته باشیم، به دلیل صدور مجوز قهرمانی بود، اما متاسفانه در رده‌های پایه و استعدادیابی مجوزی صادر نشده و این بزرگ‌ترین معضل ما است. در تیرماه اعلام کردند در صورت نارنجی شدن وضعیت اصفهان، در بخش استعدادیابی می‌توانیم فعالیت کنیم، اما با وجود آنکه وضعیت اصفهان نارنجی شده هنوز مجوز نداده‌اند و این برای آینده شنای اصفهان خطرناک است.

گرامی درباره برنامه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان در ۶ ماهه دوم سال گفت: روز گذشته شناگران باشگاه مقاومت برای شرکت در مسابقات آب‌های آزاد به شمال کشور اعزام شده‌اند. همچنین در تلاش هستیم در پاییز امسال بزرگترین المپیاد استعدادیابی در رشته‌های شنا، شیرجه، واترپلو و شنای موزون را بین مدارس اصفهان برگزار کنیم و در زمستان آینده نیز المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته شنا را در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: هیئت شنا علاقه‌ای به تیم‌داری ندارد و تلاش می‌کند باشگاه‌ها را تقویت کرده و به مسابقات اعزام کند؛ به طور مثال باشگاه اریس به مسابقات بلغارستان اعزام شد و برای مسابقات لیگ واترپلو ۲ باشگاه شهید خلیفه‌سلطانی و خوشبخت اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/ص

نظر شما