شناسهٔ خبر: 49695781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۸۱ درصد مردم ورزقان در برابر کرونا واکسینه شدند

‌تبریز - ایرنا - فرماندار ورزقان گفت: ۸۱ درصد از مردم این شهرستان برای مقابله با بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

محمدباقرخانی، روز سه شنبه در دیدار اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای این شهرستان با امام‌جمعه ورزقان، افزود: واکسیناسیون مردم با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است به‌ طوری‌ که این شهرستان جزو رتبه‌های برتر استان آذربایجان شرقی در واکسیناسیون نسبت به جمعیت است.

وی با قدردانی از مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان به جهت عملکرد مطلوب آن ها در واکسیناسیون مردم، اظهار داشت: این موفقیت با تلاش کادر درمان و همراهی مجموعه مدیریت این شهرستان محقق‌ شده است.

خانی، واکسیناسیون را تنها راه مصون‌سازی مردم در مقابل بیماری کرونا دانست و ادامه داد: بسیج به‌ عنوان یک‌ نهاد مردمی در قالب قرارگاه شهید سلیمانی همکاری بسیار مطلوبی با ستاد کرونای این شهرستان داشته و هم‌ اکنون با استفاده هرچه بهتر از این ظرفیت بزرگ، واکسیناسیون خانه به خانه مردم در دستور کار قرار دارد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک تمدید حکم ماموریت حجت‌الاسلام‌ پورمحمد برای امامت جمعه ورزقان برای سه سال آینده، یادآوری کرد: امام‌جمعه محور وحدت در این شهرستان بوده و توسعه و رونق اشتغال و تولید در ورزقان با وحدت مسیر می‌شود.

شهرستان ۵۰ هزار نفری ورزقان در ۷۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

نظر شما