شناسهٔ خبر: 49693844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد کاشان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان از پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیرحسین شیخ استرکی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خودکفایی از ابتدای سال تا کنون به مددجویان شهرستان کاشان پرداخت شده است.

او ادامه داد: پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۱۰۱ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان عنوان کرد: ۱۳ نفر نیز از طریق معرفی به کاریابی‌های طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشغول به کار شده‌اند.

به گفته وی، همچنین ۲۸ مورد تعمیرات جزئی و کلی منزل‌های مسکونی مددجویان با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان و با کمک گروه‌های جهادی بسیج در ۶ ماه گذشته انجام شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان پرداخت ۷۰ میلیون تومانی حق بیمه و سایر حمایت‌های درمانی مددجویان نیازمند را یادآورشد و گفت: بیش از ۱۶۱ هزار غذای گرم طبخ در ایام محرم و صفر با مساعدت و هم افزایی خیران و مرکز‌های نیکوکاری تهیه و بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع شد.

شیخ استرکی خاطر نشان کرد: ۴۰۰ بسته مواد غذایی نیز به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ایام محرم و صفر به مددجویان و اقشار نیازمند اهدا شد.

وی با تقدیر از حمایت و مساعدت خیران و بانیان نیکوکار و اجرای طرح حمایت از مددجویان تا پایان ماه صفر افزود: همشهریان عزیز می‌توانند کمک‌های خود را در هر زمینه‌ای که مایل بودند با کد دستوری #۰۳۱۸*۸۸۷۷* و یا کارت بانک ۲۷۴۰، ۵۰۰۲، ۹۹۷۵، ۶۰۳۷
به حساب این نهاد حمایتی واریز کنند.

انتهای پیام/ص

نظر شما