شناسهٔ خبر: 49691587 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران:

۱۸ هزار نفر در دانشگاه تهران واکسینه شدند

شفیعی نیا با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت دوز اول واکسن کرونا هفتم مهرماه است، از واکسیناسیون بیش از ۱۸ هزار نفر در دانشگاه تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شفیعی‌نیا رئیس مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران گفت: کلیه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، البته غیر از ورودی‌های جدید، حداکثر تا هفتم مهرماه ۱۴۰۰ مهلت دارند که با مراجعه به آدرس اینترنتی اعلام شده جهت ثبت‌نام برای دریافت دوز اول واکسن اقدام کنند. پس از این تاریخ فقط دوز دوم تزریق خواهد شد.

وی با اظهار اینکه تاکنون ۱۸ هزار ۵۰۰ نفر در دانشگاه تهران واکسینه شده‌اند، اضافه کرد: بر اساس این آمار، تعداد ۹۳۰ نفر عضو هیئت علمی، ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از کارکنان، یک هزار و ۷۰۰ نفر خانواده کارکنان و ۱۳ هزار و ۱۷۰ دانشجو واکسینه شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران اضافه کرد: دانشجویان مقطع دکتری که ثبت‌نام کرده بودند واکسینه شدند و هم‌اکنون واکسیناسیون دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد در حال انجام است.

شفیعی نیا گفت: دانشجویان دوره کارشناسی نیز از تاریخ ۲۹ شهریورماه امکان ثبت‌نام برای واکسیناسیون را دارند و می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت نوبت اقدام کنند. اما هنوز اسامی دانشجویان جدیدالورود را دریافت نکرده‌ایم. پس از مشخص شدن و اعلامی اسامی، اقدام‌های لازم برای واکسینه شدن آنان به عمل‌خواهد آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما